DCT Gdańsk, przygotowując się do kolejnych faz rozwoju, zatrudniło dwa niekwestionowane autorytety z zakresu sprzedaży i marketingu oraz finansów, które dołączą do grona dyrektorów najszybciej rozwijającego się terminalu na Bałtyku.
Jean-Jacques Moyson i Łukasz Meissner dołączyli do DCT 16 stycznia 2012 odpowiednio jako Starszy Dyrektor Handlowy oraz Starszy Dyrektor Finansowy. Obaj, Jean-Jacques i Łukasz, mają bogate doświadczenie managerskie w transporcie i logistyce.
Jean-Jacques Moyson wiele lat związany był z Noord Natie w Antwerpii - przez ponad 25 lat pełnił tam funkcję Dyrektora Handlowego, którą to rolę kontynuował w Hesse Natie, a po kupieniu spółek przez PSA International został Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu PSA HNN. Jean-Jacques jest jednym z niewielu ludzi, którzy przyczynili się do rozwoju Portu w Antwerpii, drugiego europejskiego hubu kontenerowego. Jean-Jacques posiada niezrównane doświadczenie i rozległe kontakty na północnoeuropejskim rynku żeglugowym.
Łukasz Meissner jest managerem z 15-to letnim doświadczeniem w finansach. W ciągu ostatnich lat pracował jako Dyrektor Finansowy w Raben Group Polska, wiodącej firmie logistycznej w Środkowo-Wschodniej Europie. Jego wcześniejsza kariera zawodowa rozwijała się w Holandii i Irlandii. Łukasz pracował w wiodących na rynku środkowo- wschodnim organizacjach jak Honeywell i PricewaterhouseCoopers.
- Cieszymy się, że Jean-Jacques i Łukasz dołączyli do naszego zespołu - mówi Boris Wenzel, Dyrektor Zarządzający DCT Gdańsk. - DCT Gdańsk rozpocznie realizację programu, zakładającego sprostanie gwałtownie rosnącej potrzebie obsługi głębokowodnych statków kontenerowych bezpośrednio na Bałtyku. Ponieważ rynek żeglugowy Azja-Europa rozdziela się na rynku Azja-Europa Zachodnia oraz Azja-Bałtyk, celem DCT jest zapewnienie większej ilości linii żeglugowych i ich klientom oszczędności w docieraniu z towarami do Polski, Rosji i innych kierunków w Europie Środkowo-Wschodniej. DCT Gdańsk planuje budowę nowych nabrzeży dostosowanych do kolejnej generacji statków kontenerowych. Dzięki temu nasze zdolności przeładunkowe zwiększą się do 4 milionów TEU jeszcze w ciągu bieżącej dekady. Wkrótce dołączymy do ligii najlepszych i największych portów, dlatego zatrudniamy kadrę managerską z ligii najbardziej utalentowanych specjalistów.