Sklep    |  Mapa Serwisu    |  Kontakt   
 
Baza Firm
Morskich
3698 adresów
 
Zaloguj się
 
 
Szybkie wyszukiwanie
Szukanie zaawansowane
Strona głównaStrona główna
Wszystkie artykułyWszystkie artykuły
<strong>Subskrybuj Newsletter</strong>Subskrybuj Newsletter
 

  Informacje morskie. Wydarzenia. Przetargi
Wydrukuj artykuł

DCT poszerza kadrę managerską

Informacje firmowe, 2012-01-17
DCT Gdańsk, przygotowując się do kolejnych faz rozwoju, zatrudniło dwa niekwestionowane autorytety z zakresu sprzedaży i marketingu oraz finansów, które dołączą do grona dyrektorów najszybciej rozwijającego się terminalu na Bałtyku. Jean-Jacques Moyson i Łukasz Meissner dołączyli do DCT 16 stycznia 2012 odpowiednio jako Starszy Dyrektor Handlowy oraz Starszy Dyrektor Finansowy. Obaj, Jean-Jacques i Łukasz, mają bogate doświadczenie managerskie w transporcie i logistyce. Jean-Jacques Moyson wiele lat związany był z Noord Natie w Antwerpii - przez ponad 25 lat pełnił tam funkcję Dyrektora Handlowego, którą to rolę kontynuował w Hesse Natie, a po kupieniu spółek przez PSA International został Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu PSA HNN. Jean-Jacques jest jednym z niewielu ludzi, którzy przyczynili się do rozwoju Portu w Antwerpii, drugiego europejskiego hubu kontenerowego. Jean-Jacques posiada niezrównane doświadczenie i rozległe kontakty na północnoeuropejskim rynku żeglugowym. Łukasz Meissner jest managerem z 15-to letnim doświadczeniem w finansach. W ciągu ostatnich lat pracował jako Dyrektor Finansowy w Raben Group Polska, wiodącej firmie logistycznej w Środkowo-Wschodniej Europie. Jego wcześniejsza kariera zawodowa rozwijała się w Holandii i Irlandii. Łukasz pracował w wiodących na rynku środkowo- wschodnim organizacjach jak Honeywell i PricewaterhouseCoopers. - Cieszymy się, że Jean-Jacques i Łukasz dołączyli do naszego zespołu - mówi Boris Wenzel, Dyrektor Zarządzający DCT Gdańsk. - DCT Gdańsk rozpocznie realizację programu, zakładającego sprostanie gwałtownie rosnącej potrzebie obsługi głębokowodnych statków kontenerowych bezpośrednio na Bałtyku. Ponieważ rynek żeglugowy Azja-Europa rozdziela się na rynku Azja-Europa Zachodnia oraz Azja-Bałtyk, celem DCT jest zapewnienie większej ilości linii żeglugowych i ich klientom oszczędności w docieraniu z towarami do Polski, Rosji i innych kierunków w Europie Środkowo-Wschodniej. DCT Gdańsk planuje budowę nowych nabrzeży dostosowanych do kolejnej generacji statków kontenerowych. Dzięki temu nasze zdolności przeładunkowe zwiększą się do 4 milionów TEU jeszcze w ciągu bieżącej dekady. Wkrótce dołączymy do ligii najlepszych i największych portów, dlatego zatrudniamy kadrę managerską z ligii najbardziej utalentowanych specjalistów.
 
 
Strona Główna | O Nas | Publikacje LINK'a | Prasa Fachowa | Archiwum LINK | Galeria
Polskie Porty | Żegluga Morska | Przemysł okrętowy | Żegluga Śródlądowa | Baza Firm Morskich | Sklep | Mapa Serwisu | Kontakt
© LINK S.J. 1993 - 2024 info@maritime.com.pl