Urodził się 16 stycznia 1970 roku w Szczecinie. Od 19 lat
żonaty z Agnieszką. Ojciec trójki dzieci: osiemnastoletniego Rafała, dziewięcioletniego Bartka i siedmiomiesięcznej Alicji. Absolwent Wyższej Szkoły Morskiej w Szczecinie, którą ukończył w 1992 roku na
kierunku nawigacja - transport morski. Bezpośrednio po studiach trzy lata pracował jako oficer na statkach u norweskiego armatora Reksten AS. W latach 1995 - 1996 zatrudniony w szczecińskiej firmie Cargo
Service, gdzie zdobywał doświadczenie w pracy jako spedytor i agent statkowy. W roku 1996 rozpoczął pracę w Polsteam Oceantramp - Spółce należącej do Grupy Polskiej Żeglugi Morskiej, która w kolejnych
latach została wcielona w struktury PŻM. To tam jak twierdzi, zdobywał pierwsze szlify i nauczył się prawdziwego shippingu. Pod okiem ówczesnego Dyrektora Spółki - pana Józefa Chabowskiego przechodził
kolejne szczeble kariery zawodowej - od stanowiska "asystenta operatora statku" do "maklera frachtującego", odpowiedzialnego bezpośrednio za negocjacje i prowadzenie kontraktów przewozowych. Wraz
z końcem 1999 roku, w okresie wielkiego kryzysu na rynku żeglugowym odchodzi z PŻM i rozpoczyna pracę na stanowisku "project manager" w Spółce Porta Żegluga należącej do Grupy Stoczni Szczecińskiej
Porta Holding S.A. W nowej firmie był odpowiedzialny bezpośrednio za zakupy i eksploatację tankowców, które obsługiwały logistykę morską Terminalu Paliwowego Porta Petrol w Świnoujściu. W lutym 2002 roku,
z chwilą upadku firm należących do Grupy Stoczni Szczecińskiej wraz z kolegą Czesławem Kowalakiem zakładają Spółkę UNIBALTIC, w której zarządzają po dziś dzień. Spółka jest armatorem pięciu
chemikaliowców i jednego masowca. Zajmuje się morskim transportem ładunków ciekłych i masowych pomiędzy różnymi portami Europy i Afryki Północnej.
Zainteresowania: podróże i sport (wielki miłośnik
piłki nożnej i wyścigów formuły 1).