Sklep    |  Mapa Serwisu    |  Kontakt   
 
Baza Firm
Morskich
3698 adresów
 
Zaloguj się
 
 
Szybkie wyszukiwanie
Szukanie zaawansowane
Strona głównaStrona główna
Wszystkie artykułyWszystkie artykuły
<strong>Subskrybuj Newsletter</strong>Subskrybuj Newsletter
 

  Informacje morskie. Wydarzenia. Przetargi
Wydrukuj artykuł

Szczecińska firma łączy porty świata

Morza i Oceany, 2009-12-18
Konwencjonalne połączenia żeglugowe W rankingu dziennika "Puls Biznesu" i wywiadowi gospodarczej Coface Intercredit Poland - firma ze Szczecina Magemar Polska znalazła się w prestiżowym gronie Gazel Biznesu za lata: 2006, 2008 i 2009 roku. W ostatnim rankingu firma zajęła, wysoką, dziewiątą pozycję. - Znaleźliśmy się w gronie firm, które osiągają bardzo dobre wyniki finansowe, dynamicznie się rozwijają oraz są rzetelnymi partnerami biznesowymi. Wprzyszłym roku będzie niespodzianka -mówi Rafał Zahorski, prezes szczecińskiej firmy morskiej. MAGEMAR POLSKA świadczy następujące usługi w zakresie transportu morskiego: transport konwencjonalny statkami liniowymi; transport konwencjonalny statkami czarterowymi; transport ładunków w kontenerach; doradztwo w zakresie organizacji transportu morskiego. Konwencjonalna żegluga liniowa jest jednym z najdogodniejszych rozwiązań transportowych oferowanych przez Magemar. Umożliwia ona precyzyjne zaplanowanie dostaw, nie narzucając jednocześnie wymogów, co do ilości przewożonego towaru. Standardowo ładunki przewożone są w ładowniach statków, co nie ogranicza ich wymiarów i wagi. Ten rodzaj żeglugi pozwala również na uproszczenie do niezbędnego minimum wszelkich formalności transportowych. Magemar oferuje połączenia liniowe z portów wyszczególnionych poniższej: (Transport do Polski z relacji pozaeuropejskich organizowany jest z przeładunkiem na nabrzeżu Magemar nr 228 w Antwerpii). Kraj i port: Indie Vishakpatnam (Vizag), Chennai (Madras), Mangalore, Tuticorin, RPA (Durban), Mozambik (Beira), Brazylia (Vitoria), Rio De Janeiro, Salvdor, Finlandia (Kotka), Rauma, Helsinki, Belgia (Antwerpia). Transport do portów polskich organizowany jest po około tygodniu od przybycia statku oceanicznego do Antwerpii. Transport statkami czarterowanymi jest kolejnym typem transportu morskiego organizowanego przez Magemar. Ma on szczególne znaczenie w relacjach, w których nie jesteśmy w stanie zaoferować regularnego połączenia liniowego. Jego zaleta jest relatywnie niski koszt (do przewozu wykorzystywane sa statki operujące w okolicy portu załadunku, dostępne w danym momencie na rynku frachtowym) oraz krótki czas czas samego przewozu (najczęściej statek nie zawija po drodze do innych portów). W przypadku tego transportu poziom stawki frachtowej kształtuje bieżąca sytuacja na rynku frachtowym w momencie negocjacji umowy czarterowej. Żegluga trampowa niesie ze soba pewne wymagania. W przypadku czarteru armator zawsze określa ilość na jaka jest w stanie podpisać umowę przewozowa w danej relacji. Najczęściej ilości te zaczynają sie od 1.000 ton przy bliskich relacjach i rosną wraz z odległością do portu przeznaczenia. Aby umożliwić transport mniejszych partii ładunkowych, szczególnie w przypadku popularnych relacji (Hiszpania, Skandynawia), firma zawsze stara się wygenerować odpowiedni tonaż, grupując ładunki od kilku/kilkunastu zleceniodawców. - Jest to dość trudne, bowiem nie wszyscy zamawiają towar w tym samym czasie. Dlatego tez, aby ułatwić naszym klientom planowanie niewielkich dostaw, staramy sie zazwyczaj czarterować statki w każdym ostatnim miesiącu kwartału - powiedział Rafał Zahorski, prezes firmy. Kontenery morskie sa bardzo wygodnym, szybkim i najdynamiczniej rozwijającym się środkiem transportu. Transport kontenerowy cechuje wyjątkową regularność, terminowość oraz elastyczność możliwości załadunkowych (podatność na wszelkie rodzaje ładunków). Obecnie siec transportu kontenerowego obejmuje większość portów świata, nawet te najbardziej egzotyczne, a szeroka gama typów oferowanych do przewozu kontenerów pozwala na transport praktycznie każdego ładunku. We współpracy z wieloma renomowanymi armatorami kontenerowymi Magemar oferuje swoim klientom transport kontenerów relacjach door-door na bardzo atrakcyjnych warunkach. - W przypadku wszelkich spraw dotyczących organizacji transportu morskiego, dokumentacji transportowej i handlowej, spraw celno-podatkowych, zagadnień związanych z warunkami dostaw w handlu zagranicznym, pracownicy Magemar zawsze służą Państwo swoją wiedzą i doświadczeniem. Konsultacje w powyższych sprawach sa bezpłatne, a nasz personel zawsze z chęcią odpowie na Państwa pytania i rozwieje ewentualne wątpliwości - mówi Rafał Zahorski, prezes firmy. W przyszłym tygodniu obszerna rozmowa z Rafałem Zahorskim, szefem Magemar Polska.
 
Bogdan Tychowski
Morza i Oceany
 
Strona Główna | O Nas | Publikacje LINK'a | Prasa Fachowa | Archiwum LINK | Galeria
Polskie Porty | Żegluga Morska | Przemysł okrętowy | Żegluga Śródlądowa | Baza Firm Morskich | Sklep | Mapa Serwisu | Kontakt
© LINK S.J. 1993 - 2024 info@maritime.com.pl