21 kwietnia 2009 roku Polferries wprowadziło nową usługę dla swoich klientów. Polski armator umożliwia dokonywanie
zakupu biletów promowych w systemie on-line. Pierwsze wyniki pokazują, iż ta forma sprzedaży spotkała się z pozytywnym odbiorem przez klientów Polferries. Najwyższe zainteresowanie odnotowano wśród
klientów szwedzkich, co nie budzi zaskoczenia, gdyż forma zakupów przez Internet jest bardzo popularna w tym kraju. Usługa równie przychylnie została przyjęta na rynku polskim oraz duńskim. Prezes
Polskiej Żeglugi Bałtyckiej SA Jan Warchoł uważa, "iż w takiej sytuacji można spodziewać się znacznie szybszego zwrotu z nakładów poniesionych na wprowadzenie nowego systemu sprzedaży on- line,
zakładając, że sprzedaż będzie utrzymywała się na podobnym poziomie". Polferries eksploatuje cztery promy: Pomerania, Wawel, Scandinavia oraz Baltivia obsługujące połączenia ze Skandynawią na
liniach: z Gdańska do Nynäshamn, ze Świnoujścia do Ystad i Kopenhagi oraz sezonowo do Rønne.