Sklep    |  Mapa Serwisu    |  Kontakt   
 
Baza Firm
Morskich
3698 adresów
 
Zaloguj się
 
 
Szybkie wyszukiwanie
Szukanie zaawansowane
Strona głównaStrona główna
Wszystkie artykułyWszystkie artykuły
<strong>Subskrybuj Newsletter</strong>Subskrybuj Newsletter
 

  Informacje morskie. Wydarzenia. Przetargi
Wydrukuj artykuł

Strategiczna linia

Kurier Szczeciński, 2009-03-30
Ponad 375 tys. przewiezionych pasażerów, prawie 71 tys. samochodów osobowych i niemal 87 tys. jednostek towarowych przewiozła w zeszłym roku Stena Line. Były to jednak gorsze wyniki niż w 2007 r., na co wpływ miały skutki kryzysu gospodarczego. Dla porównania: w 2007 r. armator przewiózł ponad 432 tys. pasażerów, ponad 73 tys. samochodów osobowych i prawie 94 tys. jednostek towarowych. - Obecna sytuacja ekonomiczna i związane z nią niższe niż oczekiwano przewozy mają wpływ na przesunięcie w latach decyzji o budowie nowego terminalu - wyjaśnia Marek Kiersnowski, dyrektor zarządzający Stena Line Polska. - Do tego czasu będziemy korzystali z możliwości przesunięcia tonażu z innych linii. Celem naszych działań jest optymalne wykorzystanie promów i infrastruktury. W tym roku Stena Line stawia na rozwój linii Gdynia - Karskrona, którą obsługuje dwoma promami: Stena Baltica i Finnarrow. Przyciągać na nią mają m.in. rejsy turystyczne dla grup oraz indywidualne jednodniowe wycieczki tematyczne. Rozszerzone zostały też możliwości robienia rezerwacji przez internet. Można w ten sposób nie tylko zapłacić za podróż, ale także wybrać kabinę, menu czy zamówić butelkę szampana oraz zarezerwować wycieczkę tematyczną. W przyszłości internetowa oferta firmy w tym zakresie ma poszerzyć się o możliwość rezerwacji biletów na pociąg czy wejściówek do muzeów.
 
(mak)
Kurier Szczeciński
 
Strona Główna | O Nas | Publikacje LINK'a | Prasa Fachowa | Archiwum LINK | Galeria
Polskie Porty | Żegluga Morska | Przemysł okrętowy | Żegluga Śródlądowa | Baza Firm Morskich | Sklep | Mapa Serwisu | Kontakt
© LINK S.J. 1993 - 2024 info@maritime.com.pl