Sklep    |  Mapa Serwisu    |  Kontakt   
 
Baza Firm
Morskich
3698 adresów
 
Zaloguj się
 
 
Szybkie wyszukiwanie
Szukanie zaawansowane
Strona głównaStrona główna
Wszystkie artykułyWszystkie artykuły
<strong>Subskrybuj Newsletter</strong>Subskrybuj Newsletter
 

  Informacje morskie. Wydarzenia. Przetargi
Wydrukuj artykuł

Mniej serwisów

Namiary na Morze i Handel, 2008-11-14
APL, jeden z największych operatorów kontenerowych, redukuje potencjał i przebudowuje siatkę połączeń, w związku z kryzysem finansowym. Na liniach między Dalekim Wschodem a Europą, redukcja ma objąć 25% potencjału przewozowego, a na trasach transpacyficznych - 20%. Od 2 listopada br. zawieszony został, łączący Europę i Azję, serwis CEX (China Europe Express), zaś SCX (South China Express) zmieniał zasięg i długość trasy (nie zawija m.in. do Thamesport i Chiwan). Zawieszone zostały również m.in. transpacyficzne serwisy PS3 (Pacific South Express 3) i PSW (Pacific South West, serwis PCX (Pacific China Express) został zredukowany do rotacji: Ningbo, Yangshan, Kwanyang, Pusan, Long Beach, Oakland, Pusan, Kwanyang, Ningbo, zaś SAX (South Asia Express) zawijać będzie do 2 dodatkowych portów: Yantian i Chiwan. Również Maersk Line zamierza zredukować, o ok. 10%, swoje zdolności przewozowe między Dalekim Wschodem a Europą.
 
(pete)
Namiary na Morze i Handel
 
Strona Główna | O Nas | Publikacje LINK'a | Prasa Fachowa | Archiwum LINK | Galeria
Polskie Porty | Żegluga Morska | Przemysł okrętowy | Żegluga Śródlądowa | Baza Firm Morskich | Sklep | Mapa Serwisu | Kontakt
© LINK S.J. 1993 - 2024 info@maritime.com.pl