Sklep    |  Mapa Serwisu    |  Kontakt   
 
Baza Firm
Morskich
3698 adresów
 
Zaloguj się
 
 
Szybkie wyszukiwanie
Szukanie zaawansowane
Strona głównaStrona główna
Wszystkie artykułyWszystkie artykuły
<strong>Subskrybuj Newsletter</strong>Subskrybuj Newsletter
 

  Informacje morskie. Wydarzenia. Przetargi
Wydrukuj artykuł

Z DCT do Rosji

Namiary na Morze i Handel, 2008-06-07
Rohlig Poland podpisał roczny kontrakt z General Motors na przewozy multimodalne ze Śląska do Sankt Petersburga. Ładunki dowożone są z fabryki GM w Gliwicach do terminalu kolejowego w kontenerach, a następnie, dedykowanymi składami pociągów, transportowane do Deepwater Container Terminal w Gdańsku, skąd, drogą morską, trafiają do Sankt Petersburga. W Rosji kontenery przewożone są z portu do terminalu lądowego, skąd rozwożone są w ramach usługi just in time. Tą samą drogą prawie połowa kontenerów, wypełnionych opakowaniami zwrotnymi, przewożona jest z powrotem do Polski. Zdaniem Bartłomieja Glinki, dyrektora od-działu Rohlig Poland w Gdyni, jest to prawdo-podobnie jeden z największych kontraktów obsługiwanych przez trójmiejskie terminale, bo stanowi blisko 10% całkowitej liczby kontenerów przeładowanych w ub.r. w Gdańsku i w Gdyni. W 2007 r., w trójmiejskich terminalach, przeładowano ogółem ponad 709 tys. TEU.
 
(PiF, rel)
Namiary na Morze i Handel
 
Strona Główna | O Nas | Publikacje LINK'a | Prasa Fachowa | Archiwum LINK | Galeria
Polskie Porty | Żegluga Morska | Przemysł okrętowy | Żegluga Śródlądowa | Baza Firm Morskich | Sklep | Mapa Serwisu | Kontakt
© LINK S.J. 1993 - 2024 info@maritime.com.pl