Sklep    |  Mapa Serwisu    |  Kontakt   
 
Baza Firm
Morskich
3698 adresów
 
Zaloguj się
 
 
Szybkie wyszukiwanie
Szukanie zaawansowane
Strona głównaStrona główna
Wszystkie artykułyWszystkie artykuły
<strong>Subskrybuj Newsletter</strong>Subskrybuj Newsletter
 

  Informacje morskie. Wydarzenia. Przetargi
Wydrukuj artykuł

Patroni są, sponsorów brak

Kurier Szczeciński, 0000-00-00
Władze Szczecina chcą, by finał zlotu żaglowców był nie tylko imprezą żeglarską, ale i rozrywkową. Na początku sierpnia stanie w mieście pięć scen, będą koncerty, pokazy i imprezy towarzyszące. Pełnomocnik prezydenta Krzystka ds. organizacji regat zapewnia, że umowy na medialne patronaty są już gotowe, gorzej z porozumieniami sponsorskimi. - Ostatnie spotkanie z kierownictwem TVP i szefami ośrodków regionalnych przyniosło skutek - zapewnia Tomasz Banach, pełnomocnik prezydenta. - Telewizja Polska będzie patronem prasowym naszej imprezy. Umowa jest już wynegocjowana, trzeba ją tylko podpisać. Udało się także uzyskać ogromną zniżkę 60-procentową na reklamy i dodatkowy czas antenowy w regionalnej "Trójce". Patronem radiowym będzie Polskie Radio Szczecin, a gazetowym "Gazeta Wyborcza" i miesięcznik "Żagle". Mniej entuzjastycznie odpowiedzialny za przygotowanie Szczecina do finału regat opisuje relacje miasta z potencjalnymi sponsorami. - Niestety, niektórzy z nich zwlekają z podjęciem decyzji - twierdzi Banach. - Według planu chcemy pozyskać od sponsorów na przygotowanie imprezy 2 mln zł. Sporo otrzymamy także w formie niepieniężnej, jako efekt współpracy z poszczególnymi firmami. W sumie na przygotowanie do Tall Ships Races 2007 miasto wyda nawet 30 mln zł. Część to inwestycje w infrastrukturę. Sporo pochłonie reklama imprezy. Duży budżet został przygotowany na część artystyczną. - Nie zdradzę jeszcze, kto będzie najważniejszą gwiazdą muzyczną, bo trwają negocjacje - mówi pełnomocnik Banach. - Tymczasem każda plotka na temat kto to jest, podnosi nam cenę. Na przykład, gdy pojawiła się sugestia, że może to być Robert Plant, natychmiast jego menadżer podniósł wynagrodzenie o 30 procent. Na turystów odwiedzających Szczecin z okazji zlotu żaglowców czekać będzie szereg gadżetów z logo miasta i imprezy. Oprócz tradycyjnych koszulek, naklejek będą też okolicznościowe znaczki pocztowe, a nawet monety. Mapki i programy imprez będą czekać na dworcach, w biurach podróży, na przejściach granicznych. Ciekawostką jest to, że w punktach informacji turystycznej mają dyżurować przewodnicy, którzy będą zapraszali do zwiedzania Szczecina tworzone ad hoc grupy indywidualnych turystów.
 
A.Ratuszyński
Kurier Szczeciński
 
Strona Główna | O Nas | Publikacje LINK'a | Prasa Fachowa | Archiwum LINK | Galeria
Polskie Porty | Żegluga Morska | Przemysł okrętowy | Żegluga Śródlądowa | Baza Firm Morskich | Sklep | Mapa Serwisu | Kontakt
© LINK S.J. 1993 - 2024 info@maritime.com.pl