Sklep    |  Mapa Serwisu    |  Kontakt   
 
Baza Firm
Morskich
3698 adresów
 
Zaloguj się
 
 
Szybkie wyszukiwanie
Szukanie zaawansowane
Strona głównaStrona główna
Wszystkie artykułyWszystkie artykuły
<strong>Subskrybuj Newsletter</strong>Subskrybuj Newsletter
 

  Informacje morskie. Wydarzenia. Przetargi
Wydrukuj artykuł

Panamczycy mówią "tak"

Namiary na Morze i Handel, 0000-00-00

79% Panamczyków, spośród tych, którzy wzięli udział w referendum 22 października br., opowiedziało się za poszerzeniem Kanału Panamskiego. Potwierdził to Trybunał Wyborczy. Po przeliczeniu głosów okazało się, że tylko jeden na pięciu Panamczyków jest przeciwny inwestycji, która ma kosztować 5,3 mld USD i usprawnić żeglugę na liczącym 92 lata kanale. Jego rozbudowa powinna zakończyć się w 2014 r. Wtedy po raz pierwszy popłyną tamtędy największe kontenerowce, których rozmiary przekraczają 295 m długości i 33 m szerokości. Tymczasem z prognoz wynika, że w ciągu najbliższych 8 lat mogą pojawić się kłopoty z przepustowością kanału. Już teraz jest on wykorzystywany w ponad 90%. Wąskie gardło stanowią śluzy i najwęższy 14-km odcinek, zwany Culebra Cut. Większość drogi wodnej na pozostałej długości kanału to ogromne, sztuczne jeziora, które nie stanowią problemu.
 
pete
Namiary na Morze i Handel
 
Strona Główna | O Nas | Publikacje LINK'a | Prasa Fachowa | Archiwum LINK | Galeria
Polskie Porty | Żegluga Morska | Przemysł okrętowy | Żegluga Śródlądowa | Baza Firm Morskich | Sklep | Mapa Serwisu | Kontakt
© LINK S.J. 1993 - 2024 info@maritime.com.pl