Sklep    |  Mapa Serwisu    |  Kontakt   
 
Baza Firm
Morskich
3698 adresów
 
Zaloguj się
 
 
Szybkie wyszukiwanie
Szukanie zaawansowane
Strona głównaStrona główna
Wszystkie artykułyWszystkie artykuły
<strong>Subskrybuj Newsletter</strong>Subskrybuj Newsletter
 

  Informacje morskie. Wydarzenia. Przetargi
Wydrukuj artykuł

Strategia na żagle

Kurier Szczeciński, 2005-07-05
Szczecin przygotowując się do organizacji finału zlotu wielkich żaglowców w 2007 roku, zlecił przygotowanie "Strategii komunikacji marketingowej". Wczoraj warszawska firma D&M Advertising zaprezentowała efekty swojej pracy radnym. Szacunkowy budżet promocji imprezy obejmujący reklamy w radiu i telewizji ma sięgnąć prawie 4 mln złotych. Opracowanie kosztowało ponad 30 tys. złotych. - Chcieliśmy od fachowców dowiedzieć się, co powinniśmy robić - tłumaczy Jerzy Krawiec, wiceprezydent Szczecina. - Musimy odpowiednio wcześniej znać potrzeby, by osiągnąć jak najlepszy efekt dla Szczecina. Według założeń strategii, działania promocyjne mają ukształtować wizerunek Szczecina jako "portu Berlina", miasta europejskiego, bezpiecznego i otwartego dla turystów. Impreza w 2007 ma być uznana za propozycję nie tylko dla żeglarzy i pasjonatów, ale także dla młodych osób i całych rodzin. Reklamówki w radiu i TV oraz billboardy i ogłoszenia prasowe będą miały za zadanie poinformować o wydarzeniu i zachęcić do udziału w finale zlotu żaglowców. Zdaniem autorów opracowania, najbardziej kosztownym elementem strategii promocyjnej będą telewizyjne i radiowe reklamówki emitowane w roku imprezy. Wcześniej sugerowane jest pozyskanie zainteresowania dziennikarzy poprzez różne działania PR-owskie. Wśród propozycji są spotkania z mediami w Warszawie, Berlinie i Szczecinie, rejsy dziennikarskie, a nawet seminarium tematyczne. Do opracowania strategii, w przetargu wyłoniono firmę D&M Advertising, która m.in. przygotowywała oprawę IV rundy eliminacji Rajdowych Mistrzostw Europy w 2003 roku i obsługiwała żeglarski program edukacyjny dla najmłodszych - "Błękitne żagle".
 
(ArR)
Kurier Szczeciński
 
Strona Główna | O Nas | Publikacje LINK'a | Prasa Fachowa | Archiwum LINK | Galeria
Polskie Porty | Żegluga Morska | Przemysł okrętowy | Żegluga Śródlądowa | Baza Firm Morskich | Sklep | Mapa Serwisu | Kontakt
© LINK S.J. 1993 - 2024 info@maritime.com.pl