W tym roku Pol-Levant obchodzi 10-lecie powstania. Podczas konferencji prasowej w Urzędzie Miasta Gdynia, Krzysztof Kremky, prezes
zarządu, poinformował, że rok 2002 zakończył się wynikiem dodatnim, a wyniki roku 2003 zapowiadają się obiecująco, w czym swój udział mają przewozy do Iranu sprzętu wojskowego dla Anglików. Pol-Levant
specjalizuje się w przewozach ładunków konwencjonalnych między portami bałtyckimi a portami Morza Śródziemnego.
- Średni wiek naszych statków ro-ro wynosi 15 lat i nie ma potrzeby ich wymiany
jeszcze przez co najmniej 10 lat - powiedział K. Kremky. - Na początku 2004 r. wycofany zostanie Chełm, a jego miejsce zajmie wyczarterowana jednostka, skierowana na linię lewantyńską.
Pol-
Levant zainteresowany jest programem unijnym Marco Polo, do którego firma będzie mogła aplikować po 1 maja 2004 r., kiedy to Polska stanie się członkiem UE. Ponadto, wspólnie z Euroafriką, planowane jest
uruchomienie połączenia Szczecin - Kłajpeda.