Ogłoszenie o postępowaniu nr IPU/IZL/2013/046 Umowa ramowa na wykonywanie na rzecz Zarządu Morskiego Portu Gdańsk S.A. drobnych robót w zakresie utrzymania obiektów budowlanych.
1. Nazwa i adres zamawiającego: Zarząd Morskiego Portu Gdańsk SA ul. Zamknięta 18 80-955 Gdańsk
2. Określenie trybu ogłoszenia Przetarg nieograniczony
3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia www.portgdansk.pl
4. Określenie przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w obiektach zlokalizowanych na terenie Portu Gdańsk następujących robót: 4.1. Roboty zabezpieczające w sytuacjach awaryjnych: 4.1.1. Zabezpieczenie miejsc awarii 4.1.2. Zabezpieczenie obiektów przed dalszymi uszkodzeniami, zabezpieczenie mienia, usunięcie uszkodzeń i uzupełnienie braków. 4.2. Roboty utrzymaniowe związane z dachami: 4.2.1. Usuwania sopli 4.2.2. Odśnieżania połaci dachowych 4.2.3. Czyszczenia rynien 4.2.4. Udrażnianie rur spustowych 4.3. Drobne roboty w branży budowlanej Przedmiot umowy będzie realizowany przez Wykonawcę na podstawie zleceń wystawianych przez Zamawiającego w dostosowaniu do bieżących potrzeb.
5. Informacja o możliwości składania ofert częściowych Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
6. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
7. Termin wykonania zamówienia Umowa będzie obowiązywać do 30.06.2014r.
8. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków 8.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, którzy: 8.1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności. 8.1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 8.1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 8.1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodów określonych w § 5 ust. 2 i 3 Regulaminu. 8.2. Zamawiający uzna, że powyższe warunki zostały spełnione jeżeli Wykonawca przedstawi następujące dokumenty: 8.2.1. Aktualny odpis z rejestru KRS albo aktualny wydruk z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej. 8.2.2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem w Załączniku nr 3A. 8.2.3. Aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 8.2.4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 3 robót w zakresie pokryć papą termozgrzewalną i minimum 3 robót w zakresie pokryć dachówkami (każda o wartości równej lub większej od 50 000zł bez VAT) zgodnie ze wzorem w Załączniku nr 3B. Do powyższego wykazu Wykonawcy są zobowiązani dołączyć dowody (referencje), potwierdzające należyte wykonanie robót.
9. Informację na temat wadium Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 8.000,00 PLN (słownie: osiem tysięcy złotych).
10. Kryteria oceny ofert Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty jest baza cenotwórcza z zastosowaniem wag:
opis pozycji - waga pozycji godzinowa stawka robocizny brutto (z kosztami pośrednimi i zyskiem) - roboty w sytuacjach awaryjnych - 20% godzinowa stawka robocizny brutto (z kosztami pośrednimi i zyskiem) - drobne roboty w branży budowlanej - 68% Usuwanie sopli na wysokości do 4m - 1% Usuwanie sopli na wysokości powyżej 4m - 2% Odśnieżanie dachu na wysokości do 4m - 1% Odśnieżanie dachu na wysokości powyżej 4m - 2% Czyszczenie rynien na wysokości do 4m - 1% Czyszczenie rynien na wysokości powyżej 4m - 2% Udrażnianie rur spustowych na wysokości do 4m - 1% Udrażnianie rur spustowych na wysokości powyżej 4m - 2%
11. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert Oferty należy złożyć w siedzibie Zarządu Morskiego Portu Gdańsk SA w Gdańsku przy ul. Zamkniętej 18, w pokoju nr 312B, w terminie do dnia 16.04.2013 do godziny 10:00 albo przesłać na adres Zamawiającego. Oferty zostaną otwarte w siedzibie Zarządu Morskiego Portu Gdańsk w Gdańsku przy ul. Zamkniętej 18, w sali nr 305A, w dniu 16.04.2913 o godzinie 10:15.
12. Termin związania ofertą Termin związania ofertą wynosi 30 dni od terminu składania ofert.