Sklep    |  Mapa Serwisu    |  Kontakt   
 
Baza Firm
Morskich
3698 adresów
 
Zaloguj się
 
 
Szybkie wyszukiwanie
Szukanie zaawansowane
Strona głównaStrona główna
Wszystkie artykułyWszystkie artykuły
<strong>Subskrybuj Newsletter</strong>Subskrybuj Newsletter
 

  Informacje morskie. Wydarzenia. Przetargi
Wydrukuj artykuł

Nasz cel to zadowolenie pasażerów

Obserwator Morski, 2012-03-20
ROZMOWA Z JAROSŁAWEM KOTARSKIM, PREZESEM UNITY LINE W SZCZECINIE Jaki był dla Unity Line ubiegły rok pod względem przewozów? - Unity Line, spółka należąca do Grupy Polskiej Żeglugi Morskiej, eksploatuje 7 promów: 4 należące do Grupy i 3 należące do spółki Euroafrica Shipping Lines. W 2011 roku na tych promach podróżowało ponad 347 tysięcy pasażerów. Było to o prawie 11 proc. więcej niż w 2010 roku (313 tys.). We wszystkich miesiącach 2011 odnotowaliśmy wzrosty przewozów pasażerskich wobec analogicznych miesięcy 2010 roku. Największe wzrosty obserwujemy w sektorze przewozu samochodów osobowych - w 2011 roku przewieźliśmy ich ponad 131 tys. i odnotowaliśmy wzrost o ponad 21% w stosunku do roku poprzedniego. Szczególnie ważnym aspektem w prowadzonej przez spółkę działalności jest przewóz samochodów ciężarowych. W 2011 roku Unity Line przewiozła ich 248 tysięcy. W segmencie tym zanotowano wzrost w stosunku do 2010 o 13 procent. Wzrastająca ilość przewożonych samochodów na promach Unity Line to trend utrzymujący się nieprzerwanie już od dłuższego czasu. Dużą rolę odgrywa tu charakter serwisu operatora, w tym głównie częstotliwość odejść tj. 7 jednostek w barwach Unity Line na Bałtyku codziennie obsługujących linie ze Świnoujścia do Ystad i Trelleborga. Czy podróżujący promami Unity Line pasażerowie mogą czuć się bezpiecznie? - Misją naszej firmy jest bycie najlepszym operatorem promowym na Bałtyku. Realizujemy tę misję dokładając wszelkich starań, aby podróż naszymi promami była przede wszystkim bezpieczna, ale także komfortowa. Duży nacisk kładziemy na wysoką jakość usług świadczonych na promach. Wielką wagę przykładamy do polityki kadrowej - na promach zatrudniona jest załoga z długoletnią morską praktyką. Staramy się również, aby czas spędzony na pokładzie promu mijał szybko i przyjemnie. Nasi pasażerowie chętnie korzystają z restauracji i barów na promach, dbamy również o atrakcje dla najmłodszych. Natomiast kierowcy samochodów ciężarowych mają możliwość korzystania ze specjalnie wydzielonych dla nich stref, gdzie mogą odpocząć przed dalszą trasą. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów staramy się także urozmaicać naszą ofertę turystyczną, oferując wyjazdy połączone z noclegami w wielu rejonach Skandynawii, tematyczne rejsy specjalne oraz możliwości grupowych wyjazdów. Wiele firm i instytucji korzysta z oferty szkoleń, konferencji i wyjazdów integracyjnych na naszych promach. Zadowolenie naszych pasażerów jest dla nas najważniejsze. Nasza polityka jest spójna z polityką bezpieczeństwa (ISM), jakości (ISO) i bezpieczeństwa zdrowotnego żywności (HACCP). Jak ocenia Pan pozycję Unity Line na bałtyckim rynku promowym? Cieszy nas, że wykreowaliśmy markę rozpoznawalną i zaufaną wśród osób podróżujących do Skandynawii. Dzięki naszemu serwisowi, wysokiej jakości świadczonych usług i dbałości o komfort podróży naszych pasażerów staliśmy się dla wielu osób partnerem solidnym i godnym zaufania. Staramy się dopasowywać do potrzeb i oczekiwań naszych klientów, ciągle udoskonalać naszą ofertę i dzięki temu z roku na rok na naszych promach gości coraz więcej osób.
 
 
Strona Główna | O Nas | Publikacje LINK'a | Prasa Fachowa | Archiwum LINK | Galeria
Polskie Porty | Żegluga Morska | Przemysł okrętowy | Żegluga Śródlądowa | Baza Firm Morskich | Sklep | Mapa Serwisu | Kontakt
© LINK S.J. 1993 - 2024 info@maritime.com.pl