Sklep    |  Mapa Serwisu    |  Kontakt   
 
Baza Firm
Morskich
3698 adresów
 
Zaloguj się
 
 
Szybkie wyszukiwanie
Szukanie zaawansowane
Strona głównaStrona główna
Wszystkie artykułyWszystkie artykuły
<strong>Subskrybuj Newsletter</strong>Subskrybuj Newsletter
 

  Informacje morskie. Wydarzenia. Przetargi
Wydrukuj artykuł

Skasowane kontrakty

Namiary na Morze i Handel, 2010-03-18
Według danych opublikowanych przez Alphaliner, od jesieni 2008 r., czyli od początku kryzysu, armatorzy zrezygnowali z budowy co najmniej 140 kontenerowców, o łącznej pojemności 436 tys. TEU, co w tamtym okresie stanowiło 6,7% światowych zamówień. Rezygnowano z budowy kontenerowców wszystkich wielkości. Najwięcej (aż 54) skasowanych kontraktów dotyczyło statków o pojemności 1000-1800 TEU. Z kolei wśród jednostek o pojemności ponad 4000 TEU, zrezygnowano z 31 zamówień. Z największej liczby kontraktów, bo aż z 98 (ze 104), zrezygnowali niemieccy armatorzy. Najwięcej umów (43) straciły stocznie chińskie.
 
(pete)
Namiary na Morze i Handel
 
Strona Główna | O Nas | Publikacje LINK'a | Prasa Fachowa | Archiwum LINK | Galeria
Polskie Porty | Żegluga Morska | Przemysł okrętowy | Żegluga Śródlądowa | Baza Firm Morskich | Sklep | Mapa Serwisu | Kontakt
© LINK S.J. 1993 - 2024 info@maritime.com.pl