Sklep    |  Mapa Serwisu    |  Kontakt   
 
Baza Firm
Morskich
3698 adresów
 
Zaloguj się
 
 
Szybkie wyszukiwanie
Szukanie zaawansowane
Strona głównaStrona główna
Wszystkie artykułyWszystkie artykuły
<strong>Subskrybuj Newsletter</strong>Subskrybuj Newsletter
 

  Informacje morskie. Wydarzenia. Przetargi
Wydrukuj artykuł

Nie będzie to największy, ale....

Morza i Oceany, 2009-11-06
Od wczoraj część drobnicową szczecińskiego portu przejmują poprzez spółkę zależną, niemieckie koleje, Deutsche Bahn. Dawna Drobnica Port będzie nosić nazwę DB Port Szczecin. - To będzie duża rzecz dla portu. Na pewno nie będzie to największy terminal kontenerowy na Bałtyku, ale plany są ambitne. Ilość przeładowywanych kontenerów ma wzrosnąć czterokrotnie - mówi Paweł Adamarek z Zarządu Morskich Portów Szczecina i Świnoujścia. Zarząd Morskich Portów chce, aby przeładunki na Nabrzeżu Fińskim ruszyły w przyszłym roku. W 2011 roku na nabrzeżu ma być przeładowane rocznie 200 tysięcy kontenerów. Przejęcie części drobnicowej przez niemieckie koleje DB może spowodować, iż do szczecińskiego portu napłynie więcej ładunków. W ubiegłym roku w Zespole Portów przeładowano prawie 8 milionów ton towarów. Spółka już kończy budowę drogi do Nabrzeża Fińskiego. DB Port Szczecin będzie zarządzał m.in. najnowszą częścią szczecińskiego portu ukończonym niedawno Nabrzeżem Fińskim, gdzie mają być przeładowywane kontenery.
 
Morza i Oceany
 
Strona Główna | O Nas | Publikacje LINK'a | Prasa Fachowa | Archiwum LINK | Galeria
Polskie Porty | Żegluga Morska | Przemysł okrętowy | Żegluga Śródlądowa | Baza Firm Morskich | Sklep | Mapa Serwisu | Kontakt
© LINK S.J. 1993 - 2024 info@maritime.com.pl