Pomimo kryzysu wszystkie cztery siarkowce należące i obsługiwane przez Polską Żeglugę Morską mają pełne
zatrudnienie. Łącznie statki te przewiozły już w tym roku 530 tys. siarki płynnej a stawki frachtowe dla tego rodzaju tonażu są obecnie znacznie wyższe niż dla masowców tej samej wielkości.
M/t
"Penelope" pływa obecnie w meksykańskim czarterze pomiędzy meksykańskim portem Coatzacoalcos a Tampą na Florydzie. M/t "Aurora", która jest w zarządzie technicznym i obsadzie załogowej PŻM
(właścicielem statku jest kanadyjsko-amerykańska firma PSC), pływa pomiędzy portami Wenezueli, Kolumbii i Meksyku (załadunek) a USA (wyładunek). Z kolei m/t "Kaliope" oraz m/t "Mitrope", dla
których ładunki wyszukuje bezpośrednio PŻM, pływają pomiędzy Le Havre (Francja), Brake (Niemcy), Rotterdam (Holandia), Runcorn (UK) i Porwo (Finlandia) - jako portami załadunku a Helsingborg (Szwecja),
Jorf Lasfar (Maroko) oraz Gabes (Tunezja) - jako portami wyładunku.
PŻM to światowy lider na niszowym rynku przewozów płynnej siarki, wykorzystywanej do produkcji nawozów sztucznych.