Sklep    |  Mapa Serwisu    |  Kontakt   
 
Baza Firm
Morskich
3698 adresów
 
Zaloguj się
 
 
Szybkie wyszukiwanie
Szukanie zaawansowane
Strona głównaStrona główna
Wszystkie artykułyWszystkie artykuły
<strong>Subskrybuj Newsletter</strong>Subskrybuj Newsletter
 

  Informacje morskie. Wydarzenia. Przetargi
Wydrukuj artykuł

Piotr Waszczenko prezesem BP ŻMBZ

Morza i Oceany, 2009-06-20

Podczas Walnego Zgromadzenia Członków Stowarzyszenia Biuro Promocji Żeglugi Morskiej Bliskiego Zasięgu wybrano nowe Władze Stowarzyszenia oraz udzielono absolutorium ustępującemu Zarządowi i Komisji Rewizyjnej kadencji 2005-2009. Nowy skład Władz Stowarzyszenia przedstawia się następująco: Zarząd Stowarzyszenia: Piotr Waszczenko - Prezes Zarządu (Jest wiceprezesem Zarządu i dyrektorem Zarządzającym w Unity Line), Jarzy Korecki - Wiceprezes Zarządu, Krzysztof Pilarski - Sekretarz, Elżbieta Peta - Skarbnik, Krzysztof Anzelewicz - Członek Zarządu, Sławomir Mańkowski - Członek Zarządu, Przemysław Marek - Członek Zarządu, Komisja rewizyjna: Ryszard Mazur - Przewodniczący, Jan Lewko - Wiceprzewodniczący, Tomasz Melan - Sekretarz. Najważniejsze cele jakie postawił przed sobą nowy Zarząd to m.in. uproszczenie dokumentacji i procedur w transporcie i wymianie handlowej, poprawa bezpieczeństwa na morzu, Wdrażanie nowoczesnych technologii zwiększających szybkość, niezawodność i ekonomiczną efektywność transportu morskiego, koordynacja działań operatorów różnych gałęzi transportu i spedytorów, w celu budowy optymalnej sieci transportowej, rozszerzenie zbiorów informacji na stronach internetowych Biura Promocji oraz ich bieżąca aktualizacja we współpracy z Europejską Siecią Biur Promocji, kontynuacja prowadzonej identyfikacji barier w rozwoju ŻMBZ w Polsce, ich analiza oraz przedkładanie wniosków i postulatów w kierunku ich eliminowania, wspieranie agend unijnych w zakresie spraw dotyczących działalności statutowej Stowarzyszenia, poprzez udział w posiedzeniach i spotkaniach organizowanych przez Grupę Zadaniową ds. Autostrad Morskich, Krajowych Punktów Kontaktowych ŻMBZ, Europejską Sieć Biur Promocji i innych, odpowiednio do potrzeb, Promocja ŻMBZ poprzez organizację spotkań, organizację konferencji naukowych, publikacje prasowe, broszury informacyjne oraz spotkania z zainteresowanymi, Integracja, przedsiębiorców związanych z szeroko rozumianą gospodarką morską poprzez organizację spotkań takich jak Herring Szczecin czy Spotkania Noworoczne Gospodarki Morskiej.
 
Morza i Oceany
 
Strona Główna | O Nas | Publikacje LINK'a | Prasa Fachowa | Archiwum LINK | Galeria
Polskie Porty | Żegluga Morska | Przemysł okrętowy | Żegluga Śródlądowa | Baza Firm Morskich | Sklep | Mapa Serwisu | Kontakt
© LINK S.J. 1993 - 2024 info@maritime.com.pl