Sklep    |  Mapa Serwisu    |  Kontakt   
 
Baza Firm
Morskich
3698 adresów
 
Zaloguj się
 
 
Szybkie wyszukiwanie
Szukanie zaawansowane
Strona głównaStrona główna
Wszystkie artykułyWszystkie artykuły
<strong>Subskrybuj Newsletter</strong>Subskrybuj Newsletter
 

  Informacje morskie. Wydarzenia. Przetargi
Wydrukuj artykuł

Niemcy zamawiają

Kurier Szczeciński, 2007-12-17
Polska Żegluga Morska wzbogaci się w ciągu najbliższych kilku lat w sumie o 24 masowce, Euroafrica Linie Żeglugowe kupuje nowsze, ale jednak używane drobnicowce. Jak słaby jest inwestycyjnie krajowy shipping, świadczy porównanie z zamówieniami armatorów zza Odry. Niedawno Portal Morski, powołując się na niemiecką firmę Dobert + Partner, poinformował, że tamtejsi armatorzy złożyli w stoczniach na całym świecie zamówienia na 1695 statków (wliczając w to opcje). To więcej niż oficjalnie podają niemieckie kompanie żeglugowe (1200 statków). Liderami wśród niemieckich armatorów są: Hartmann Reederei z zamówieniami na 112 statków, C-P Offen (84 statki), Bertram Rickmers (78, przed lały budował także w Szczecinie), Beluga Group (62) i Peter Döhle (58), który wciąż zamawia kontenerowce w Stoczni Szczecińskiej Nowej. "Portfel zamówień niemieckich armatorów obejmuje 745 kontenerowców o łącznej ładowności 2,8 mln TEU, co stanowi 44 procent światowego portfela zamówień na kontenerowce" - informuje Portal Morski.
 
(kl)
Kurier Szczeciński
 
Strona Główna | O Nas | Publikacje LINK'a | Prasa Fachowa | Archiwum LINK | Galeria
Polskie Porty | Żegluga Morska | Przemysł okrętowy | Żegluga Śródlądowa | Baza Firm Morskich | Sklep | Mapa Serwisu | Kontakt
© LINK S.J. 1993 - 2024 info@maritime.com.pl