Maersk Line, największy na świecie armator kontenerowy, jest głównym klientem Kanału Panamskiego. W 2006 r.
przepłynęło tamtędy 68 jego jednostek, z ładunkiem ponad 276,58 tys. TEU. Na drugim miejscu znalazł się MSC (45 statków i ponad 178,55 tys. TEU), zaś na trzecim - Hapag-Lloyd/CP Ships (38 statków i prawie
149,2 tys. TEU). W pierwszej dziesiątce klientów są jeszcze tacy armatorzy jak: C-P Offen (24 statki i prawie 103 tys. TEU), Evergreen (22 statki i ponad 88,85 tys. TEU), China Shipping (18 statków i
ponad 75,9 tys. TEU), "K" Linę (19 statków i ponad 75,2 tys. TEU), Coscon (20 statków i ponad 71,8 tys. TEU), ZIM (21 statków i prawie 71,2 tys. TEU) oraz Samama (17 statków i prawie 69,3 tys.
TEU).