Sklep    |  Mapa Serwisu    |  Kontakt   
 
Baza Firm
Morskich
3698 adresów
 
Zaloguj się
 
 
Szybkie wyszukiwanie
Szukanie zaawansowane
Strona głównaStrona główna
Wszystkie artykułyWszystkie artykuły
<strong>Subskrybuj Newsletter</strong>Subskrybuj Newsletter
 

  Informacje morskie. Wydarzenia. Przetargi
Wydrukuj artykuł

Silnik na gaz dla tankowców LNG

Namiary na Morze i Handel, 2006-12-01

MAN Diesel przedstawił swój najnowszy produkt: silnik okrętowy, który może być zasilany gazem, jak również konwencjonalnym paliwem płynnym. Jednostka napędowa 51/60 Dual Fuel została skonstruowana z myślą o tankowcach LNG, jako alternatywa dla stosowanych na nich turbin parowych. Silniki 51/60 DF będą mogły być dostarczane odbiorcom w wersjach od 6 aż do 16-cylindowych. Robocza wydajność nowego silnika wynosi 1000 kW/cylinder. Podczas jego demonstracji zaprezentowano potencjalnym użytkownikom m.in. płynne przechodzenie z jednego paliwa na drugie, bez utraty mocy.
 
bom
Namiary na Morze i Handel
 
Strona Główna | O Nas | Publikacje LINK'a | Prasa Fachowa | Archiwum LINK | Galeria
Polskie Porty | Żegluga Morska | Przemysł okrętowy | Żegluga Śródlądowa | Baza Firm Morskich | Sklep | Mapa Serwisu | Kontakt
© LINK S.J. 1993 - 2024 info@maritime.com.pl