Sklep    |  Mapa Serwisu    |  Kontakt   
 
Baza Firm
Morskich
3698 adresów
 
Zaloguj się
 
 
Szybkie wyszukiwanie
Szukanie zaawansowane
Strona głównaStrona główna
Wszystkie artykułyWszystkie artykuły
<strong>Subskrybuj Newsletter</strong>Subskrybuj Newsletter
 

  Informacje morskie. Wydarzenia. Przetargi
Wydrukuj artykuł

Czy to kłusownik?

Namiary na Morze i Handel, 2006-09-22
Greenpeace domaga się od polskich władz kontroli na rosyjskim statku Regor, który zawinął do Świnoujścia. Chce sprawdzić, czy na jego pokładzie nie ma ładunku pochodzącego z pirackich połowów. Twierdzi, ze jednostka wielokrotnie kłusowała na Morzu Barentsa i trafiła na "czarną listę". Zdaniem ekologów Regor, wraz z kilkoma innymi statkami należącymi do rosyjskiego armatora, miał przewozić ryby złowione na Morzu Barentsa poza ewidencją i wyznaczonymi limitami. Dlatego znalazł się na "czarnej liście" Norweskiej Dyrekcji Rybołówstwa. Ponadto, kilkakrotnie przyłapano statek na rozładunku w europejskich portach nielegalnie złowionego dorsza. Władze spółki Euro Terminal w porcie w Świnoujściu, gdzie statek zawinął, zapowiedziały, że nie obsłużą go, dopóki nie otrzymają od Inspekcji Rybołówstwa Morskiego i Inspekcji Weterynaryjnej potwierdzenia, że kontrola ładunku zakończyła się pozytywnie. Uważają jednak, że nie jest to "kłusownik", gdyż ma unijne certyfikaty.
 
(PiF)
Namiary na Morze i Handel
 
Strona Główna | O Nas | Publikacje LINK'a | Prasa Fachowa | Archiwum LINK | Galeria
Polskie Porty | Żegluga Morska | Przemysł okrętowy | Żegluga Śródlądowa | Baza Firm Morskich | Sklep | Mapa Serwisu | Kontakt
© LINK S.J. 1993 - 2024 info@maritime.com.pl