Sklep    |  Mapa Serwisu    |  Kontakt   
 
Baza Firm
Morskich
3698 adresów
 
Zaloguj się
 
 
Szybkie wyszukiwanie
Szukanie zaawansowane
Strona głównaStrona główna
Wszystkie artykułyWszystkie artykuły
<strong>Subskrybuj Newsletter</strong>Subskrybuj Newsletter
 

  Informacje morskie. Wydarzenia. Przetargi
Wydrukuj artykuł

Wodowanie w Gdańsku

Namiary na Morze i Handel, 2005-03-08

Z pochylni B-1 Stoczni Gdańskiej, 28 lutego, spłynął na wodę, pojemnikowiec CCNI Punta Arenas, o zdolności przewozowej 2763 TEU, nośności 35 450 t i długości 207 m, budowany na zamówienie MS "Amasia" Schiffahrtsgesellschaft mbH &. Co. KG z Hamburga (spółka zależna armatora Peter Dohle). Siódma, ostatnia z zakontraktowanych, jednostka z serii 8230, zwodowana została w wysokim stopniu gotowości technicznej, wynoszącym ponad 70%. Budowę finansuje armator. Statek będzie eksploatowany w długookresowym czarterze, przez chilijskiego operatora CCNI i będzie mógł przewozić 1000 kontenerów 20` w ładowniach oraz 1 763 kontenery na pokładzie. Przystosowany jest również do przewozu 400 kontenerów chłodzonych, w tym 100 - w ładowniach. Wyposażony będzie w trzy żurawie pokładowe 45-tonowe i jeden 35-tonowy. W Stoczni Gdańskiej powstają obecnie dwa statki. Wykonywane są także sekcje okrętowe dla statków budowanych w Stoczni Gdynia i dobiega końca wyposażanie statku Mary Arctica, budowanego (w większości) przez Stocznię Gdańską, na zlecenie Gdańskiej Stoczni "Remontowa" SA.
 
[rel, PioSta]
Namiary na Morze i Handel
 
Strona Główna | O Nas | Publikacje LINK'a | Prasa Fachowa | Archiwum LINK | Galeria
Polskie Porty | Żegluga Morska | Przemysł okrętowy | Żegluga Śródlądowa | Baza Firm Morskich | Sklep | Mapa Serwisu | Kontakt
© LINK S.J. 1993 - 2024 info@maritime.com.pl