STOCZNIA SZCZECIŃSKA

Nazwa statku:
Zobacz inne stocznie:
Stocznia Gdańska | Stocznia Szczecińska | Stocznia Gdynia | Stocznia Marynarki Wojennej | Stocznia Północna | Gdańska Stocznia Remontowa | Stocznia Gryfia | Stocznie ogółem


TYP:  statek wielozadaniowy

ogólna
nazwa statkuSLUISGRACHT 
armatorSpliethoff`s Bevrachtingskontoor B. V., The Netherlands 
banderaholenderska 
znak budowyB587-IV/3 
klasa statku+100A1 Strengthened for Heavy Cargoes,Container cargoes in holds,on Upper Deck and Upper Deck hatch covers,Timber deck cargoes,Ice Class 1A (Finnish-Swedish Ice Rules)LA,LI,Nav.I,*IWS+LMC, UMS,SCM,PCWBT 
stocznia budującaSTOCZNIA SZCZECIŃSKA 
biuro projektoweSTOCZNIA SZCZECIŃSKA 
rok budowy2001 

wymiary główne
długość całkowita [Lc]172,00m
długość między pionami [Lcc]160,70m
szerokość na wręgach [B]25,30m
wysokość do pokładu głównego [H1]14,60m
zanurzenie projektowe [T]10,00m
wysokość do pokładu górnego [H2]:14,60m
zanurzenie letnie:10,70m

napęd
liczba1 
producentWartsila 
typ6L64 
moc12060kW
obr/min333 

prędkość
prędkość eksploatacyjna19.5węzły

pojemność w kontenerach
liczba kontenerów TEU ogółem1133 
liczba kontenerów TEU na pokładzie660 
liczba kontenerów TEU w ładowni473 
liczba kontenerów TEU chłodzonych120 

pojemność ładowni
pojemność ładowni ogółem (ziarno):23780m3
pojemność ładowni ogółem (bele):23780m3
liczba ładowni:4 

tonaż
pojemność brutto16300GT
pojemność netto6700NT
nośność przy zanurzeniu projektowym19200t
nośność przy zanurzeniu maksymalnym21500t

informacje dodatkowe
informacje dodatkoweStatek wielozadaniowy przystosowany do przewozu ładunków drobnicowych, masowych, do przewozu drewna, papieru oraz kontenerów; ładownie przygotowane do przewozu ładunków niebezpiecznych klasy 1 - 8 IMO.