ogólna |
nazwa statku | DOLE AFRICA | | armator | Dole Fresh Fruit International Limited | | bandera | liberyjska | | znak budowy | B369-II/4 | | klasa statku | DNV +A1E0 REEFER (-25 st.C/+32 st.C), W1-OC Conventions and rules met by the design: SOLAS-74/83, TON-69, COLREG-72, MARPOL-73/78, LL-66, rules of Kiel, Suez and Panama Canal Authorities, US Coast Guard, rules of USDA and SAPPEB | | stocznia budująca | STOCZNIA GDAŃSKA | | biuro projektowe | STOCZNIA GDAŃSKA | | rok budowy | 1994 | | |
wymiary główne |
długość całkowita [Lc] | 150,30 | m | długość między pionami [Lcc] | 138,50 | m | szerokość na wręgach [B] | 22,60 | m | zanurzenie projektowe [T] | 7,40 | m | zanurzenie maksymalne | 9,10 | m | zanurzenie bananowe | 7,40 | m |
napęd |
liczba | 1 | | producent | MAN B&W | | typ | 6S60MC | | moc | 11400 | kW | obr/min | 105 | | zużycie paliwa | 47,50 | t/dobę |
prędkość |
prędkość eksploatacyjna | 21.25 | węzły |
przestrzenie chłodzone |
liczba ładowni | 4 | | liczba niezależnych przedziałów ładunkowych | 15 | | liczba niezależnych stref temperatur | 8 | | zakres temperatur [°C] | -25°C ÷ +12°C | | liczba Europalet | 4502 | | powierzchnia pokładu dla palet (suma): | 4900 | m2 |
pojemność ładowni |
ładownie ogółem | 519000 | cu ft | ładownie (bele pionowe) | 499000 | cu ft | minimalna wysokość ładowni | 2,20 | m |
pojemność w kontenerach |
liczba kontenerów TEU ogółem | 264 | | liczba kontenerów TEU na pokładzie | 72 | | liczba kontenerów TEU w ładowni | 192 | |
tonaż |
pojemność brutto | 10584 | GT | pojemność netto | 5060 | NT | nośność przy zanurzeniu projektowym | 6263 | t | nośność przy zanurzeniu maksymalnym | 10300 | t |
informacje dodatkowe |
informacje dodatkowe | Na statku umieszczono instalację chłodnicza ,której czynnikiem pośredniczacym jest R22/CACLE.Instalacja ta pozwala utrzymywać temperaturę w ładowniach -25stC przy temp. otoczenia+40stC(latem)i -20stC(zimą).Czas schładzania dla bananów od temp.+28stC do temp.+12stC wynosi 36 godzin. | |
|